„Gerosios sesutės“ pamokėlės darželyje-lopšelyje „Žvaigždutė“

„Gerosios sesutės“ pamokėlės darželyje-lopšelyje „Žvaigždutė“

2016-06-13

Mokykla turėtų būti viena saugiausių institucijų, kurioje kuriama saugi ir sveika aplinka, pritaikyta vaikų poreikiams, skatinanti vaikų fizinių, psichologinių, socialinių gebėjimų vystymą, tačiau tyrimų duomenys rodo, kad ir mokykloje neišvengiama sužalojimų. Skirtingų autorių duomenimis mokyklinės traumos sudaro 9,7–22 proc. visų traumų.

Sveikatos priežiūros specialistas mokykloje vykdo šviečiamuosius traumų ir nelaimingų atsitikimų prevencijos užsiėmimus vaikams. Lopšelyje-darželyje „Žvaigždutė” visuomenės sveikatos priežiūros specialistė įkūnijo „Gerosios sesutės“ personažą ir lauke vaikams vedė pamokėles, kurių metu pasakojo, kaip išvengti įvairių traumų ir nesusižaloti bei kaip tvarstyti žaizdeles. Tam, kad vaikai jaustųsi drąsiau ir nebijotų tikrų žaizdų, jie teikė pagalbą „susižeidusioms lėlytėms" ir klausėsi pasakos apie Daktarą Aiskaudą.

Pamokėlių tikslas vykdyti lopšelyje-darželyje traumų ir nelaimingų atsitikimų prevencijos užsiėmimus.

Uždaviniai:
1. Paaiškinti vaikams, kur, kada ir kaip dažniausiai patiriamos traumos ir kaip jų išvengti.
2. Parodyti, kaip tvarstomos žaizdos.
3. Ugdyti vaikų savisaugą.
4. Skatinti vaikus pažinti savo kūną.

Visuomenės sveikatos priežiūros specialistė Aurelija Stepaniukaitė